Help > Beheren van je account > Ik wil mijn abonnement opzeggen

Ik wil mijn abonnement opzeggen

Hoe kan ik mijn ‘Mijn Marketingbright’ lidmaatschap opzeggen?

Je kunt heel eenvoudig je abonnement voor het Kennisplein stoppen. Klik op de onderstaande knop wanneer je bent ingelogd:

Je kunt je abonnement ook via deze weg stoppen:

  1. Log in op het Kennisplein via https://www.strategischmarketingplan.com/kennisplein/
  2. Klik op ‘Mijn Account’ rechtsboven in de blauwe balk
  3. Kies in het menu ‘Abonnementen’
  4. Klik op ‘Abonnement opzeggen’

Wat gebeurt er als ik mijn abonnement heb stopgezet?

Zodra je je abonnement stopzet staat deze ‘in afwachting van annulering’. Dat betekend dat je toegang blijft houden voor de periode die je betaald hebt, maar dat er geen nieuwe betalingen zullen volgen.

Zodra de betaalde periode verstreken is, stopt de toegang tot het Kennisplein.

Ik wil mijn abonnement later weer gebruiken.

Dat kan! We bewaren je gegevens nog één jaar nadat je hebt opgezegd (tenzij je dit niet wilt). Je kunt je abonnement dus gewoon weer activeren.

Jouw marketingplan in 7 stappen

Met deze gratis PDF...

Controleer je e-mail inbox!